Friday, March 1, 2013

CATATAN 21 FEBRUARI 2013



Patuhi tempoh berpantang

Menunggu perang berakhir sesuatu yang memenatkan.  Energi sudah banyak dihabiskan. Belum terhitung wang ringgit. Yang paling terasa ialah mood untuk meneruskan peperangan sudah  semakin  luntur sedang musuh masih punya banyak stok senjata yang canggih untuk digunakan pada hari-hari   peperangan sebenar. Kelengkapan perang, lojistik dan kewangan  mereka tak terbatas.

Tarikh pengisytiharan   peperangan di tangan musuh.  Rahsia itu mereka kuncirapi dari diketahui  umum  Kita hanya mengetahui kapan tanggal penentu kalah menang  tiba ialah berpedomankan kerancakan dan sejauh mana keagresipan  serangan musuh di saat-saat akhir. Hari ini serangan musuh  sudah sampai kemuncak. Perang sebenar dan  konvensional seperti besok atau lusa akan meletus.  

Di saat-saat  kritikal ini, saya bersetuju seperti diungkapkan Naib Presiden PAS, Dato’ Husam Musa “Sekarang adalah tempoh  berpantang bagi pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat (PR).  Olehitu semua orang harus mengelak  daripada omongan yang tak berfaedah yang boleh dimanipulasi musah untuk mencetus  isu dan polemik yang kelak merugikan PR” .



No comments:

Post a Comment